Välkommen till min nya blogg!

jag har bloggat ett bra tag nu men jag var vara tvungen att skaffa mig en ny blogg eftersom att min gamla är inte riktigt som den ska. den vägrar att spara dom nya inställningar och ja, man blir så klart lite små irriterad.
så jag har nu tänkt att börja blogga på min nya blogg. men jag tänker fortfarande ha kvar min gamla blogg för det kmr ju vara oroligt kul att läsa den när man blir lite äldre. fast dum nog så raderade jag alla inlägg från i våras/sommars, och jag små ångrar än idag.
men om ni har lust så kika in vet jag.

www.ffayilicious.blogg.se





Kommentarer
Postat av: bitte

välkommen till bloggvärlden

2008-12-04 @ 15:53:16
URL: http://blondiesliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0