sick of playing all of these games

faktiskt bästa skoldagen hittills!
jag vaknade upp imorse av att papi kom in i mitt rum och väckte mig kring 07.50 och jag började 08.25, jag segade mig så klart upp som vanligt och kände ingen stress allt.
men när jag väl hade vaknat till lite grann insåg jag att det var lite brådis, för jag är tyvärr en riktigt seg typ.
jag hann inte äta ngt alls innan papi skjutsade mig till skolan så lite hungrig var jag när jag kom till skolan.
kl 17.00 så ska alla fotbollstjejer som spelar i F14 äta på Opera tillsammas, vi ska även bestämma vilka dagar och tider vi ska träna innefotboll.
- det var på tiden! behöver verkligen röra på mig.


saknar verkligen fotbollen, och sommaren.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0