my heart is wherever you are

22-04-07 - if i could turn back time.

om du älskar en kille med hela ditt hjärta och känner att du kan dö för han, gå igenom eld och vatten för han och han är den första du tänker på när du vaknar och den sista du tänker på när du somnar.
han som du alltid saknar och vill vara med, han som alltid kan få dig att skratta när du är sur, som alltid kan få dig att le när du är ledsen, som alltid tröstar dig när du gråter och du känner att du älskar han mer och mer för varje dag.
när du är med han känns allting så rätt och bra, det känns som att ni är menade för varann. du litar på han upp till 1000 och litar på han mer än vad du litar på din bästastevän.
du saknar han när ni är långt borta från varann och det känns bra att komma hem igen för att du vet att du får träffa han och vara med han. du vill inget hellre än att vara med han, när du är med han önskar du att tiden kunde stå still, och att det bara var ni och du önskar att det är så förallframtid.
du hatar när ni bråkar, det är det värsta du vet och det värsta som kan hända dig. du börjar alltid gråta när du bråkar med han och han gråter med dig.
han är den mest vackraste, snällaste, gulligaste, sötaste, raraste, underbaraste du vet. du känner dig att du klarar dig fint utan allt du har och äger bara du får vara med han.
hans kyssar och kramar är det bästa du vet. när du och han myser då är du som lyckligast, du kan ligga och prata om allting med han och han lyssnar på dig och försöker förstå dig.
han som inte pressar dig om det gäller sex, han som kan vänta hur länge som helst tills du känner dig redo. han som vågar gråta inför dig och visa dig sin kärlek till dig inför hans vänner och familj.
han som säger jämt att han älskar dig och att du är den bästa som kan hända en.
han som väljer att stanna hemma och är med dig och skiter i hans kompisar.
han som kallar dig vacker ist för snygg, han som gör allt för dig.
han som blir avis när ngn annan kille kmr fram till dig och börjar prata med dig, bara av det kan det bli värsta stora bråket mellan er.

det kallas äkta kärlek, även det inte alltid känns så men tro mig.. det är äkta kärlek! du kmr fet ångra dig om du lämnar en kille som är så.
jag vet, en tjej på 14bast vad vet hon om kärlek? men jag har faktiskt gått igenom mer än vad ni tror och jag har även gjort massa misstag om det gäller kärlek.

du älsakde mig så som en gång var, men det gör du inte längre och det sårar mig idag.


Kommentarer
Postat av: ERIK

ja klart längden på tjejen spelar roll. jag är själv ungefär 185, så det skulle bara se konstigt ut om jag hade en tjej som var 165 typ :P

2008-12-10 @ 17:28:18
URL: http://eerikandersson.blogg.se/
Postat av: Alexandra

bra text!:)

2008-12-12 @ 18:10:15
URL: http://alexandddras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0