marry x-mas

jag har haft en riktigt trevligt/mysigt jul.
jag hann ju slänga in ett inlägg under dagen, men nu tänker jag göra ett riktigt inlägg.
jag klev ju upp kring halv 10 som sagt och skulle hjälpa mami med maten, dukningen osv. farmor och Christer kom kring 13 ngn gång så vi satt igång att äta när dom kom.
efter maten så gick jag och F en liten promenix med vovvarna och när vi kom tillbaka så öppnade vi julklapparna. alla verkade jättenöjda med det dom fick.
det blev dessvärre ingen Kalle Anka i år, men Ensam hemma 4 blev det.
nu ikv så vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på, det kanske blir att bara vara hemma?
nåväl, nu ska jag iaf leka lite grann med mina julklappar.




lite trött dära, fick ju bara 5 timmars sömn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0