jag önskar att jag kunde vrida fram tiden

just nu ligger jag i min säng och är klar vaken.
fast jag är sjukt trött men kan inte sova.
X-man ringde och väckte mig och när jag väl vaknade till så skulle han gå göra sig i ordning. han skulle tydligen till stan med sina vänner.
så nu ligger jag och försöker somna om men det går inte så bra.
jag och S hade planerat att åka till Luleå igen men vet inte om det blir så.
för hon har tydligen åkt in idag med sin syster.
men ska ringa till henne senare och höra hur det blir.

gårdagens inköp ;

cardigan från H&M (den är lite stor på mig, men whatever ;)


trosan från Cubus


örhänge från Glitter


fondation från H&M

ja, jag hittade inte så mkt i stan.
men som tur så ska jag kanske in till stan igen, och om det inte blir det så ska jag ju ändå till Stockholm snart i Januari. yäääy! (jag inhandlade även present till M och N, fast N fick sin på direkten.)


Kommentarer
Postat av: fay

je, det er fint! mrn jrg må nok skuffe deg litt, for jeg heter egentlig ikke fay... jeg bare syns det er et nyyydelg navn ;)!

2008-12-31 @ 11:30:00
URL: http://fayandfashion.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0