jag har världens bästa mami!

tack mami! du är klart världens bästa. <3
min mami har just sytt klart min julklänning som jag ska ha på mig imorgon och även på julafton, fast det är jag som har designat den. jag tyckter att den vart sjukt söt!
imorgon är det sista dagen innan jul-lov, det är även julshow och min kära syster kmr hem imorgon med R. yääy! saknat dom så otroligt mkt.
nu måste jag iaf hoppa in i duschen, här får ni några bilder på min klänning och även några julbilder som jag tog under tiden mami sydde klänningen.




visst vart den söt?


tomte på våran bro ;)








Kommentarer
Postat av: Foki

Snygg klänning! jag vet att mammi är bäst ;) ååååh vad mysig vi har det hemma! saknar er! ses imorn<3 love uuuuu

2008-12-19 @ 00:57:02
URL: http://foki.blogg.se/
Postat av: klara

Naaw, vad söt klänning, Vad dinn Mammi ärr duktig på att sy :)

2008-12-19 @ 07:19:57
URL: http://Klaraaaaaaaaa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0