girls just wanna have fun

sista dagen nu innan nyår!
har ni några nyårslöfte? det har jag iaf.
här är lite av dom.
  • Inte bråka så mkt med F.
  • Äta mindre godis och röra på mig mer.
  • Åka in till stan oftare.
  • Inte skrika och skälla på min mamma.
  • Ta skolan lite seriösare.
planer för ikv är att vara med J.
jag är alltid med henne på nyårsafton, det har jag varit varje år sen jag flyttade till Sverige och jag tänker faktiskt fortsätta med det tills jag flyttar från Jokkmokk.
det har liksom blivit ngn slags traditon för mig och henne.




Kommentarer
Postat av: linnea

haha! den var bra " inte bråka så mkt med F" haha ;);;;)

2009-01-01 @ 11:36:59
URL: http://llinneabergman.blogg.se/
Postat av: aangiieeh ♥

jag ska snyta mig , och vara seg och hoppas på att bli sjuk. Vad ska du göra?:)

ps, fast du publicerade det där inlägget för ganska längesen hade jag lust att kommentera :)

2010-09-03 @ 11:21:00
URL: http://aangiieeh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0