2008, sämsta året hittills!

nå är det godegudförbannad att ALLTING ska hända år 2008.
folk drunknar och dör, det brinner hit och dit.
ja, det hände en väldigt tragiskt olycka igår. hur det började vet vi inte riktigt.
men här är iaf min verson. jag och M satt inne i hennes rum och lyssnade på musik och chillade vid datorn, plösligt så ringde hennes hemtelefon och hon svarade självklart.
hon kände inte igen rösten och visste inte vem det var men personen som ringde sa iaf ; Hej, det brinner utanför er :)
M trodde att det var ngn slags skämt och jag fattade ingenting och sprang bara bakom hennes hack i häl. vi sprang till hallen och kollade ut genom fönstret vid ytterdörren och vi såg ljuset av eldlågorna.
vi fick självklart panik och visste inte vad vi skulle göra.
M började skrika till sina föräldrar att det brann och sprang tillbaka till sitt rum, själv stog jag bara still som en idiot och trodde inte mina ögon.
jag försökte tänka klart och sprang till M och skrek åt henne att hon skulle följa mig.
jag och M sprang upp till andra våningen och tur nog så hade dom bakdörr där. vi försökte få ut hundarna och vi srek tyvärr åt dom och dom fattade ingenting och blev rädd för oss. så hennes pappa var tvungen att slänga ut dom.
vi bara stog där ute och kände inte kylan även jag själv var barfota och hade bara leggins och ett linne. var tydligen för rädd för att frysa.
jag bad M springa upp till skogen för ja, när man har panik så tänker man inte så långt.
men som tur så kom hennes granne och bad oss springa efter henne.
alla hann komma ut förutom katterna, dom var inne i huset.
Ms mamma sprang in i huset en gång till och försökte få ut katterna och hennes pappa sprang efter.
som tur så fick hennes pappa ut hennes mamma och katterna kom inte ut men dom klarade sig fint.
brannkåren hann komma innan det började ta eld på huset.
men bodan utanför deras hus, deras bil brann upp och halva hennes pappas tjänstebil blev också förstörd.
ja, jag har ALDRIG varit så jävlat rädd i mitt liv.
det var droppen, sämsta dagen i mitt liv också.

- M gumman, jag säger jämt och ständigt till dig ; du och jag genom allt.
och jag menar det! jag sket fullständigt i dina föräldrar och djur (förlåt för det! har fått lite dåligt samvete)
men det var bara dig jag tänkte på, det var dig jag ville ta med mig ut.
jag var så jävla rädd att det skulle hända ngt med dig, för om det hade det.
hade jag nog inte varit den jag är idag.
du & jag genom allt! <3


på kvällen (brannkåren hann släcka ner elden, TACK FÖR DET!)




fyfan va hemskt, fyfan va hemskt..

Kommentarer
Postat av: Moa

Omg..shit..vikken jävla tur att de inte börja brinna i huset. Glad att ni två mina änglar mår bra<3<3

2008-12-26 @ 12:29:03
Postat av: Anonym

Fyfan så hämkst. Tur som fan att du fortfarande lever <3

2008-12-26 @ 16:24:15
Postat av: Foki

Värsta Juldagen Nånsin !

2008-12-26 @ 22:35:16
URL: http://foki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0